Ľudské zdroje

Správa ciest Košického samosprávneho kraja je zamestnávateľom pre rôzne pracovné pozície. Zamestnávateľ sa riadi Zákonom č. 552/2003 Z.z. o výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení a Zákonom č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení.

Celkový priemerný počet zamestnancov pohybuje okolo 450. Približne štvrtina pracovných miest je zatriedených v kategórii zamestnancov vykonávajúcich činnosti s prevahou duševnej práce. Ostatné pracovné pozície sú v kategórii zamestnancov vykonávajúcich činnosti s prevahou fyzickej práce.

Miesto výkonu práce jednotlivých pracovných pozícií:

  • riaditeľstvo so sídlom v Košiciach
  • nižšie organizačné jednotky majú sídlo na území Košického samosprávneho kraja, a to v týchto mestách, resp. obciach: Michalovce, Moldava nad Bodvou, Rožňava, Spišská Nová Ves, Sečovce,Trebišov, Čaňa, Košický Klečenov, Krompachy, Kráľovský Chlmec, Mníšek nad Hnilcom, Sobrance, Veľké Kapušany

Voľné pracovné miesta

Výberové konanie na pracovnú pozíciu „riaditeľ investično-technického úseku“

Na základe § 5 ods. 6) Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov oznamujeme výsledok výberového konania na pracovnú pozíciu

riaditeľ investično-technického úseku,

ktoré sa konalo dňa 4. júna 2024. Výberového konania na pozíciu riaditeľ investično-technického úseku pre zamestnávateľa: Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice, IČO: 35555777 sa zúčastnili traja uchádzači.
Výberová komisia zhodnotila predložené doklady uchádzačov, vedomostný písomný test, ich osobnú prezentáciu, ústne odprezentovanie zadanej úlohy „Koncepcia procesov investično-technického úseku“ a odpovede na otázky členov výberovej komisie a na základe výsledkov výberová komisia určila nasledovné poradie :

1. Ing. Slávka Hudák Orlovská – 1. v poradí s počtom získaných 96,30 %
2. Ing. Pavol Špavelko – 2. v poradí s počtom získaných 43,00 %
3. Ing. Štefan Dorkin – 3. v poradí s počtom získaných 14,00 %

V Košiciach 7. júna 2024

Miesto práce:
  •  Košice
Druh pracovného pomeru
  • plný úväzok
Termín nástupu
  • dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
  • od 1 300 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • spracovávanie a evidovanie údajov o prevádzke a činnosti cestmajsterstiev a prebiehajúcej údržbe cestných komunikácií, cestných objektov, záchytných a bezpečnostných zariadení a výkone práce zamestnancov,
  • spracovávanie a vyhodnocovanie denných záznamov o výkone vozidiel a mechanizmov cestmajsterstiev, vykonávanie ich každodennej evidencie v programe ORIS,
  • kontrolovanie spotreby pohonných látok,
  • kontrolovanie pohybu vozidiel a mechanizmov prostredníctvom monitorovacieho systému,
  • monitoring a evidencia porúch cestných objektov,
  • vykonávanie dispečersko – spravodajskej služby podľa Operačného plánu zimnej údržby ciest,
  • komunikácia s dotknutými orgánmi v rámci zabezpečenia plynulosti a bezpečnosti cestnej premávky
Zamestnanecké výhody, benefity
  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním (prosím vyznačiť)
  • úplné stredoškolské vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • Doprava, technický odbor
Ostatné znalosti
  • MS Office (word, excel, power point) – Pokročilý
Vodičský preukaz
  • B
Prax na pozícii/v oblasti
  • pozícia vhodná pre absolventa, prax v oblasti cestnej dopravy výhodou
Počet rokov praxe:
  • 5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • efektívne plánovanie a organizovanie práce
  • časová flexibilita
  • aktívny vodič podmienkou
  • znalosť práce so softvérovým vybavením balíka MS Office (Word, Excel, Outlook, internet) na pokročilej úrovni
  • znalosť v oblasti dopravy, stavebníctva
  • organizačné schopnosti, komunikatívnosť a samostatnosť
  • pracovné skúsenosti v štátnej alebo verejnej správe vítané
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť

Správa ciest Košického samosprávneho kraja
Námestie Maratónu mieru 1, 042 66 Košice
Korešpondenčná adresa: Ostrovského 1, 040 01 Košice

v súlade

s § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov
vyhlasuje výberové konanie na pozíciu:

 riaditeľ úseku realizácie stavieb

aktualizované kvalifikačné a odborné predpoklady

I. Základné informácie pre záujemcov:

  • Názov pracovného miesta: riaditeľ úseku realizácie stavieb
  • Miesto výkonu práce: Riaditeľstvo Správy ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1,
    040 01 Košice
  • od 2 000,00 EUR/mesiac
    výška mzdy je súčtom tarifného platu (8. platová trieda – od 1076,00 € do 1291,00 €) + osobného príplatku (od 0 do 1291,00 €) + príplatku za riadenie od 0 do 100,00 € alebo (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) + príplatku za riadenie od 0 do 100,00 € v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.

II. Požadované kvalifikačné a odborné predpoklady – aktualizácia ku dňu 30.5.2024:

  • vysokoškolské vzdelanie II. stupňa technického smeru
  • stredoškolské vzdelanie s podmienkou oprávnenia Zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch,
  • min. 2 – ročná prax na riadiacej pozícii,
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – § 3 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov,
  • ovládanie štátneho jazyka v úradnom styku,
  • znalosť legislatívy v oblasti verejnej správy (najmä nevyhnutná znalosť zákona č. 135/1961 Zb. o pozemných komunikáciách (cestný zákon) v znení neskorších predpisov, vyhláška č. 35/1984 Zb., ktorou sa vykonáva zákon o pozemných komunikáciách (cestný zákon), zákon č. 8/2009 Z. z. o cestnej premávke a o doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
  • základný prehľad platnej legislatívy ( zákon č. 302/2001 Z. z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov, zákon č. 311/2001 Z. z. Zákonník práce v znení neskorších predpisov, zákon č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme v znení neskorších predpisov, zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 66/2009 Z. z. o niektorých opatreniach pri majetkovoprávnom usporiadaní pozemkov pod stavbami, ktoré prešli z vlastníctva štátu na obce a vyššie územné celky a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku, zákon č. 106/2018 Z. z. o prevádzke vozidiel v cestnej premávke a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zákon č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov).

III. Iné kritéria a požiadavky:

  • prax vo verejnej správe výhodou
  • bezúhonnosť
  • manažérske, organizačné a komunikačné schopnosti, schopnosť tímovej práce
  • schopnosť samostatného rozhodovania a zvládania záťažových situácií
  • presnosť a dôslednosť pri plnení pracovných úloh
  • analytické zmýšľanie
  • výborný time management
  • skúsenosti s vedením a budovaním tímu, motivačný prístup
  • precíznosť, zodpovednosť, spoľahlivosť, flexibilita
  • riadiace a podnikateľské myslenie
  • aktívne ovládanie práce na PC (MS Office, Outlook, Internet)

IV. Informácie o pracovnom mieste:

  • riadenie a koordinácia úseku realizácie stavieb,
  • zodpovednosť za proces prípravy a realizácie stavieb, za posudzovanie technických riešení vo všetkých fázach realizácie stavieb, za kontrolu výkonu prác a činností počas realizácie stavieb,
  • zodpovednosť za kompletnú dozornú a kontrolnú činnosť stavebných prác, za preberanie zrealizovaných stavieb, vrátane účasti na preberacích a kolaudačných konaniach,
  • koordinácia aktivít v súlade s platným schváleným harmonogramom realizácie stavieb, kontrolovanie dodržiavania harmonogramu prác a stanoveného rozpočtu vrátane príslušnej dokumentácie
  • spracovanie podkladov o stave realizácie stavieb v súlade s platným schváleným harmonogramom realizácie stavieb
  • zodpovednosť za legislatívne zmeny, požiadavky a dodržiavanie predpisov,
  • tvorba celkovej stratégie zvereného úseku, tvorba interných smerníc a ich aplikácia v praxi,
  • plnenie stanovených cieľov, maximalizácia návratnosti vložených investícií, zvýšenie produktivity práce riadených zamestnancov,

V. Zoznam požadovaných dokladov:

  • žiadosť o zaradenie do výberového konania,
  • motivačný list,
  • profesijný životopis v štruktúrovanej forme so zameraním na pracovné skúsenosti s presným popisom praxe,
  • fotokópie dokladov o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
  • kópie ďalších relevantných certifikátov a osvedčení (ak existujú).

VI. Lehota na podanie žiadosti o zaradenie do výberového konania a ďalších predkladaných dokladov:

Žiadosť o zaradenie do výberového konania spolu s ďalšími prílohami doručte v zalepenej obálke s nápisom „Výberové konanie – Riaditeľ úseku realizácie stavieb – NEOTVÁRAŤ!“ poštou na adresu: Správa ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice, alebo osobne do podateľne Správy ciest Košického samosprávneho kraja, Ostrovského 1, 040 01 Košice alebo elektronickou poštou na adresu: personalne@scksk.sk, do 14.06.2024 do 11:00 hod..
Lehota je dodržaná aj vtedy, ak v posledný deň lehoty podá uchádzač žiadosť na poštovú prepravu. Žiadosti doručené po stanovenom termíne alebo neúplné žiadosti nemusia byť zaradené do výberového konania.

Na pracovný pohovor budú pozvaní len vybraní uchádzači, ktorí spĺňajú kvalifikačné predpoklady a iné kritéria a požiadavky súvisiace s obsadzovaným pracovným miestom.

VII. Termín a miesto uskutočnenia výberového konania

O termíne, mieste a forme výberového konania budú uchádzači informovaní písomnou pozvánkou zaslanou emailom najmenej 7 dní pred začatím výberového konania s uvedením dátumu, miesta a hodiny výberového konania.

Osobné údaje uchádzačov o pracovnú pozíciu budú spracúvané v súlade s čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES. V rámci predzmluvných vzťahov dochádza výlučne k vyhodnoteniu, či uchádzači o zamestnanie na základe získaných životopisov a poskytnutých údajov spĺňajú požiadavky organizácie na obsadzovanú pracovnú pozíciu. V prípade, ak by uchádzač neuspel pri získaní pracovného miesta uvedeného v tomto oznámení, avšak má záujem, aby ho organizácia v budúcnosti oslovila s pracovnou ponukou, účelom spracúvania osobných údajov takého uchádzača je evidencia vhodných potenciálnych uchádzačov o zamestnanie. Právnym základom pre toto spracúvanie je slobodný a jednoznačne udelený súhlas uchádzača so spracúvaním osobných údajov podľa článku 6 ods. 1 písm. a) GDPR. V prípade náhodne získaných a nepožadovaných osobných údajov, organizácia zabezpečuje ich bezodkladnú likvidáciu.

Zverejnené:  30. 5. 2024

Miesto práce:

  •  Košice

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • dohodou

Mzdové podmienky (brutto)

  • od 1 500 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste


Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • vedenie obchodného tímu,
  • tvorba obchodnej stratégie spoločnosti,
  • komplexné riadenie obchodných aktivít spoločnosti,
  • aktívne vyhľadávanie obchodných príležitostí,
  • zodpovednosť za plnenie stanovených cieľov,
  • tvorba cenových ponúk,
  • komunikácia a stretnutia s kľúčovými partnermi,
  • budovanie partnerských vzťahov so zákazníkmi,
  • prezentácia služieb,
  • vedenie administratívnej agendy a pravidelné podávanie reportov,
  • implementácia a manažment systému riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • úplné stredoškolské vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • predaj, marketing, management, ekonómia

Ostatné znalosti

  • MS Office (word, excel, power point) – Pokročilý

Vodičský preukaz

  • B

Prax na pozícii/v oblasti

  • prax v oblasti obchodu a predaja

Počet rokov praxe:

  • 5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax v oblasti predaja min. 5 rokov
  • vítaná je prax na riadiacej pozícii
  • schopnosť viesť, motivovať a rozvíjať tímy
  • aktívny a zodpovedný prístup k práci s orientáciou na dosahovanie výsledkov
  • pracovné skúsenosti v štátnej alebo verejnej správe vítané
  • vynikajúce komunikačné a vyjednávacie schopnosti
  • samostatnosť a zodpovednosť
  • analytické a strategické myslenie
Miesto práce:
  • Ostrovského, Košice
Druh pracovného pomeru
  • plný úväzok
Termín nástupu
  • dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
  • od 1 200 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • vyhľadávanie a realizácia obchodných prípadov
  • rokovania s dodávateľmi a odberateľmi
  • komplexná starostlivosť o zákazníkov
  • vybavovanie obchodnej agendy spojenej s jednotlivými obchodnými prípadmi
  • prieskum trhu, sledovanie vývoja v regióne a monitorovanie konkurencie
  • spolupráca na tvorbe a príprave marketingových materiálov a grafických vstupov (newslettre, prieskumy, propagačné materiály a pod.)
  • content marketing – plánovanie obsahu a komunikácie na sociálne siete
  • reporting a príprava prezentácií
Zamestnanecké výhody, benefity
  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón
Požiadavky na zamestnanca Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • úplné stredoškolské vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • predaj, marketing, management, ekonómia
Ostatné znalosti
  • MS Office (word, excel, power point) – Pokročilý
  • Manažment sociálnych sietí – Základy
  • Skúsenosti s tvorbou jednoduchej grafiky – výhodou
Vodičský preukaz
  • B
Prax na pozícii/v oblasti
  • min. 2-ročná prax v oblasti obchod alebo marketing
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • obchodné zručnosti
  • komunikatívnosť, flexibilita
  • zodpovednosť, samostatnosť, systematickosť
  • efektívne plánovanie a organizovanie práce
  • výborné prezentačné schopnosti
  • aktívny vodič podmienkou
  • pracovné skúsenosti v štátnej alebo verejnej správe vítané
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť
Miesto práce:
  • Košice okolie – Čaňa
Druh pracovného pomeru
  • plný úväzok
Termín nástupu
  • dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
  • od 1100,00 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • riadi činnosť cestmajsterstva
  • zodpovedá za plánovanie údržby spravovaných komunikácii vrátane súvisiacich objektov
  • zodpovedá za predkladanie požiadaviek na materiál, služby a práce pre potreby zabezpečenia činnosti cestmajsterstva
  • zodpovedá za riadenie údržby spravovaných komunikácii vrátane súvisiacich objektov
  • zodpovedá za správnosť technologických postupov pri údržbe spravovaných komunikácii vrátane súvisiacich objektov
  • zodpovedá za kontrolu výkonu údržby spravovaných komunikácii svojimi podriadenými, vrátane súvisiacich objektov
  • zodpovedá za vykonávanie a evidenciu bežných a hlavných prehliadok spravovaných komunikácii v zmysle platných technických noriem
  • zodpovedá za návrhy opráv spravovaných komunikácií vrátane súvisiacich objektov
  • zodpovedá za včasné a správne predkladanie informácií o zmenách v organizácii cestnej dopravy a obmedzeniach dopravy na pozemných komunikáciách
Zamestnanecké výhody, benefity
  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • stravovacia karta/resp. finančný príspevok na stravovanie aj počas čerpania dovolenky
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • úplné stredoškolské vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
  • technický odbor, ekonomika
Ostatné znalosti
  • MS Office (word, excel, power point) – Pokročilý
Vodičský preukaz
  • B
Prax na pozícii/v oblasti
  • prax na riadiacej pozícii
Počet rokov praxe
  • 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť
  • prax v oblasti cestného hospodárstva
  • znalosť Zákona č. 135/1961 Zb. a Zákona č. 8/2009 Z. z. výhodou
  • zodpovedný prístup k práci s orientáciou na dosahovanie výsledkov
  • organizačné schopnosti
  • precíznosť
  • samostatnosť
  • flexibilita
  • spoľahlivosť
  • komunikatívnosť

Miesto práce:

  • Košice

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • dohodou

Mzdové podmienky (brutto)

  • od 839,50 EUR/mesiac
  • výška základnej mzdy je určená podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (5. platová trieda): základná zložka od 839,50 do 1007,50 € v závislosti od započítanej praxe a možnosť priznania osobného príplatku v maximálnej výške do 100 % rozmedzí od 0 do 1007,50 € v závislosti od stanovených kritérií u zamestnávateľa.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • zabezpečenie diagnostiky informačných systémov
  • zabezpečenie prevádzky používateľských pracovných staníc
  • zabezpečenie prevádzky kamerového, prístupového a dochádzkového systému
  • vykonávanie správy informačných systémov a technológií
  • zabezpečenie odbornej pomoci používateľom
  • odstraňovanie drobných hardvérových a softvérových porúch
  • vykonávanie funkcie správcu počítačovej siete
  • aktívne podieľanie sa na rozvoji informačných systémov

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • úplné stredoškolské vzdelanie

Vzdelanie v odbore

  • Informačné technológie, technický odbor

Ostatné znalosti

  • MS Office (word, excel, power point) – pokročilý
  • Microsoft Windows – Mierne pokročilý

Vodičský preukaz

  • B

Prax na pozícii/v oblasti

  • prax v oblasti informačných technológii

Počet rokov praxe

  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • samostatnosť a zodpovednosť
  • ochota učiť sa a prijímať nové informácie
  • schopnosť plánovania a organizácie práce
  • flexibilita, angažovanosť a vysoké pracovné nasadenie
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť

Miesto práce:

  • Košice

Druh pracovného pomeru

  • plný úväzok

Termín nástupu

  • dohodou

Mzdové podmienky (brutto)

  • od 1100,00 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • plnenie úloh bezpečnostného technika v zmysle ustanovení zákona NR SR č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci,
  • plnenie úloh technika požiarnej ochrany v zmysle ustanovení zákona NR SR č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a vyhláškou MV SR č. 121/2002 Z. z. o požiarnej prevencii,
  • vedenie agendy OOPP, pracovných úrazov, školení v oblasti BOZP a PO, agendy rizikových činností u zamestnávateľa,
  • riadenie a riešenie problémov v krízovej situácii (pandemické opatrenia, atď.)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej organizácii
  • pružná pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  • úplné stredoškolské vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

  • BOZP a PO

Ostatné znalosti

  • MS Office (word, excel, power point) – pokročilý

Vodičský preukaz

  • B

Prax na pozícii/v oblasti

  • Bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a požiarnej ochrany

Počet rokov praxe

  • 2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • samostatnosť
  • prax v oblasti BOZP a PO min. 2 roky
  • zodpovedný prístup k práci s orientáciou na dosahovanie výsledkov
  • komunikatívnosť
  • ochota učiť sa a prijímať nové informácie
  • schopnosť plánovania a organizácie práce
  • flexibilita, angažovanosť a vysoké pracovné nasadenie
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme – bezúhonnosť

Zoznam požadovaných dokladov

  • motivačný list,
  • profesijný štruktúrovaný životopis,
  • kópie dokladov o dosiahnutom vzdelaní,
  • platné osvedčenie o odbornej spôsobilosti bezpečnostného technika a technika PO,
  • písomný súhlas so spracúvaním osobných údajov na účely výberového konania v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Miesto práce:
  • Spišská Nová Ves
Druh pracovného pomeru
  • plný úväzok
Predpokladaný termín nástupu
  • 01.05.2024
Mzdové podmienky (brutto)
  • od 1300,00 EUR/mesiac
  • výška mzdy je súčtom tarifného platu (5. platová trieda – od 839,50 do 1007,50 €) + osobného príplatku (od 0 do 1007,50 €) v zmysle zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení. Výška mzdy závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača.
Informácie o pracovnom mieste Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
  • zabezpečuje bežné prehliadky mostov a spracováva záznamy s návrhom opatrení na odstránenie zistených porúch
  • zabezpečuje bežnú údržbu mostov a zodpovedá za kvalitné vykonanie údržbových prác
  • vyjadruje sa k osadeniu cudzích zariadení na mostoch v správe zamestnávateľa
  • dozerá na riadne označenie dopravnými značkami pracovísk čiastočne alebo úplne uzavretých (pri údržbe a oprave mostov)
  • riadi, organizuje a zodpovedá za plnenie plánu mostných čiat a vedie evidenciu výkonov prác mostnej čaty
  • zodpovedá za dodržiavanie materiálno-technických noriem, predpísanej technológie a stanovených postupov pri údržbe a oprave mostov
Zamestnanecké výhody, benefity
  • práca v stabilnej organizácii
  • pracovná doba v rozsahu 37,5 h/týždeň
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • príspevok zamestnávateľa na doplnkové dôchodkové sporenie
  • sociálne benefity
  • notebook
  • firemný telefón
Požiadavky na zamestnanca   Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • úplné stredoškolské vzdelanie
Vzdelanie v odbore
  • stavebné, technický odbor
Ostatné znalosti
  • MS Office (word, excel, power point) – pokročilý
Vodičský preukaz
  • B
Prax na pozícii/v oblasti
  • prax v oblasti prípravy a realizácie opráv pozemných komunikácií
Počet rokov praxe
  • 2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • znalosť noriem a predpisov v danom odbore
  • preukaz na práce vo výškach
  • samostatnosť a zodpovednosť
  • schopnosť plánovania a organizácie práce
  • flexibilita, angažovanosť a vysoké pracovné nasadenie
  • predpoklady výkonu práce vo verejnom záujme
  • bezúhonnosť
Voľné pracovné miesta v zaradení vodič cestného motorového vozidla sú na pracoviskách:
  • Moldava nad Bodvou, Čaňa, Sečovce, Rožňava, Košický Klečenov, Spišská Nová Ves, Krompachy, Mníšek nad Hnilcom
Náplň práce:
  • vedenie cestných motorových vozidiel a techniky na bežnú a zimnú údržbu ciest
  • vykonávanie bežnej údržby vozidla a udržiavanie prideleného vozidla v požadovanom technickom stave
  • vykonávanie manuálnych prác pri údržbe ciest (vysprávky, čistenie komunikácií, kosenie priekop, výrub krovia a pod.)
Požiadavky na zamestnanca:
  • stredné odborné vzdelanie
  • vodičský preukaz skupiny C
  • doklad o zdravotnej spôsobilosti vodiča
  • doklad o psychickej spôsobilosti vodiča
  • zdravotná spôsobilosť na prácu v noci
  • prax vo vedení nákladných vozidiel vítaná
  • odborná spôsobilosť na obsluhu stavebných strojov vítaná
Mzda:
  • od 884,00 €/mesiac
  • po skúšobnej dobe prehodnotenie výšky mzdy a priznanie osobného príplatku. Výška osobného príplatku závisí od skúsenosti a praxe vybraného uchádzača. Výška mzdy je určená podľa zákona č. 553/2003 Z. z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v platnom znení.
  • Voľné pracovné miesta v zaradení vodič cestného motorového vozidla sú na pracoviskách: Moldava nad Bodvou, Čaňa, Sečovce

Náplň práce:

  • vykonáva bežné a stredné opravy, výmeny a nastavenie systémov cestných motorových vozidiel a mechanizmov používaných na bežnú a zimnú údržbu ciest
  • hospodárne zaobchádza a využíva zverené a pridelené prostriedky, pracovné nástroje, náhradne diely a materiál pri opravách vozidiel a mechanizmov
  • vykonáva plánovanú a bežnú údržbu a udržiava cestné motorové vozidlá a mechanizmy v požadovanom technickom stave
  • kontroluje cestné motorové vozidlá a mechanizmy, popisuje poruchy a pripravuje návrhy na odstránenie

Požiadavky na zamestnanca:

  • stredoškolské bez maturity, stredoškolské s maturitou
  • vzdelanie v odbore oprava osobných a nákladných vozidiel
  • vodičský preukaz skupiny B, C
  • manuálna zručnosť
  • spoľahlivosť
  • precíznosť a dôslednosť

Mzda:

  • od 884,00 €/mesiac
  • výška základnej mzdy je určená podľa zákona č. 553/2003 Z.z. o odmeňovaní niektorých zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (3. platová trieda / 14.stupeň) a možnosť priznania osobného príplatku v závislosti od splnenia stanovených kritérií u zamestnávateľa
  • Voľné pracovné miesto v zaradení Automechanik je na pracovisku: Moldava nad Bodvou

Etický kódex SC KSK

Etický kódex
organizácie Správa ciest Košického samosprávneho kraja

1. Definície a základné ustanovenia

1.1 Tento Etický kódex je záväzná norma správania sa zamestnancov organizácie Správa ciest Košického samosprávneho kraja (ďalej aj „SC KSK“).
1.2 Cieľom uplatňovania etického kódexu v praxi je také konanie zamestnancov, ktorého výsledkom bude vytvorenie dôvery v transparentnosť a presadzovanie verejného záujmu pri plnení úloh zabezpečujúcich všestranný rozvoj regiónu Košického samosprávneho kraja a plnenie potrieb obyvateľov.
1.3 Verejný záujem je všeobecný alebo lokálne väčšinový záujem na verejnoprospešnom účele, ktorým sa sleduje a uspokojí potreba verejnosti. Verejný záujem je tiež taký záujem, ktorý prináša majetkový prospech alebo iný prospech všetkým alebo mnohým obyvateľom Košického samosprávneho kraja (ďalej aj „obyvateľom“).
1.4 Osobný záujem je záujem, ktorý prináša majetkový prospech alebo iný prospech zamestnancovi alebo jemu blízkym osobám.
1.5 Splnomocnenec pre etiku je samostatný odborný pracovník, ktorý dbá na nestranný a nezávislý výkon samosprávy v súlade s verejným záujmom.

2. Všeobecné zásady

2.1 Zamestnanec vykonáva svoje úlohy v súlade s Ústavou Slovenskej republiky, ústavnými zákonmi, zákonmi, ostatnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, vnútornými predpismi, všeobecne uznávanými a uplatňovanými morálnymi pravidlami a pravidlami etikety spoločenského styku a ustanoveniami tohto kódexu.
2.2
Pri výkone práce, ale aj mimo neho zamestnanec vystupuje zdvorilo, korektne a s úctou s vedomím, že jeho osobný výkon obsahom i formou reprezentuje SC KSK.
2.3 Zamestnanec pri plnení úloh postupuje odborne, vecne, nestranne, transparentne a objektívne, na základe riadne zisteného skutkového stavu veci, pričom dôsledne dbá na rovnosť účastníkov tak, aby nedošlo k ujmám na ich právach a oprávnených záujmoch.
2.4 V konaní zamestnanca na pracovisku sa nesmie naznačiť ani prejaviť také správanie, ktoré by mohlo byť považované za:

  • mobbing (psychické dlhodobé ubližovanie, ponižovanie a stresovanie zamestnanca zo strany kolegov),
  • bossing (druh psychického teroru, ktorý vykonáva vedúci zamestnanec voči podriadeným),
  • šikanu,
  • staffing (útoky zamestnancov na vedúcich zamestnancov s cieľom zničiť ich alebo znemožniť),
  • sexuálne obťažovanie a iné podobné nežiaduce verbálne alebo fyzické správanie, ktoré by vytváralo nepríjemné pracovné prostredie.

2.5 Zamestnanec dbá na zásady slušného a spoločenského odievania na mieste výkonu práce, ale aj na podujatiach, kde reprezentuje zamestnávateľa primerane pracovnej pozícii, na ktorej pracuje, činnosti, ktorú vykonáva a podujatiu, ktorého sa zúčastňuje.
2.6 Zamestnanec nepripustí akúkoľvek diskrimináciu na základe pohlavia, veku, rodinného stavu, rasy, farby pleti, národnosti, občianstva, vyznania, náboženstva, sexuálnej orientácie, postihnutia, či akéhokoľvek iného stavu; neakceptuje sa obťažovanie a zastrašovanie.

3.
Konflikt záujmov
3.1 Konflikt záujmov je situácia, ktorá vzniká vtedy, keď z dôvodu osobného záujmu je alebo by mohol byť narušený alebo ohrozený nestranný a objektívny výkon práce a plnenie pracovných úloh. Osobný záujem zahŕňa možnú výhodu zamestnanca, jemu blízkym osobám a právnickým alebo fyzickým osobám, s ktorými má zamestnanec súkromné alebo obchodné vzťahy.
3.2 Zamestnanec SC KSK pri výkone svojej práce koná vždy vo verejnom záujme a je povinný zdržať sa konania, ktoré by mohlo viesť ku konfliktu verejného záujmu s jeho osobnými záujmami. Osobný záujem je definovaný v bode 3.1 tejto časti Etického kódexu zamestnancov.
3.3 Zamestnanec sa nezúčastňuje na žiadnej činnosti (súkromnej ani pracovnej), ktorá je alebo by mohla byť nezlučiteľná s riadnym výkonom jeho práce, alebo na činnostiach ktoré takýto výkon obmedzujú.
3.4 Zamestnanec bezodkladne oznámi svojmu nadriadenému a Splnomocnencovi pre etiku akýkoľvek reálny alebo možný konflikt záujmov.

4.
Dary a iné výhody
4.1 Darom sa rozumie bezodplatné plnenie alebo akákoľvek iná bezodplatná výhoda poskytnutá zamestnancovi pri výkone jeho práce.
4.2 Zamestnanec nevyžaduje od tretích osôb žiadne finančné dary a ani iné výhody za prácu, ktorá súvisí s plnením jeho úloh.
4.3 Akýkoľvek dar, ktorý zamestnanec preberie od tretích osôb, je povinný bezodkladne nahlásiť svojmu nadriadenému a Splnomocnencovi pre etiku, ktorý vedie register darov. Tieto dary sú chápané ako dary venované organizácii v zriaďovateľskej pôsobnosti Košického samosprávneho kraja. To sa nevzťahuje na ocenenia poskytnuté zamestnancovi za zásluhy a na dary v hodnote do 50,- EUR.
4.4 Zamestnanec nepripustí, aby sa v súvislosti s výkonom práce dostal do postavenia, v ktorom by bol zaviazaný odplatiť preukázanú službu, zrealizovať protislužbu alebo akúkoľvek inú ponúknutú výhodu, čím by sa narušila objektívnosť a nestrannosť výkonu jeho práce.
4.5 Zamestnanec je oprávnený odmietnuť dar alebo službu.

5.
Register darov
5.1 Register darov je súpis alebo súhrn záznamov, ktorý je vedený SC KSK za účelom evidencie darov a iných výhod.
5.2 Register darov vedie Splnomocnenec pre etiku.

6.
Zneužitie pracovného postavenia
6.1 Zamestnancom sa zakazuje zneužívať výhody plynúce z pracovného postavenia a informácie získané pri výkone práce, na získanie akéhokoľvek osobného, finančného, majetkového či iného prospechu.
6.2 Zamestnanec zachováva mlčanlivosť o skutočnostiach, o ktorých sa dozvedel pri výkone práce, a ktoré v záujme zamestnávateľa alebo dotknutých organizácií nemožno oznamovať iným osobám, a to aj po skončení pracovného pomeru.
6.3 Zamestnanec nezadržiava informácie, ktoré majú byť riadne zverejnené. Zamestnanec neposkytuje informácie, o ktorých vie, že sú nesprávne alebo zavádzajúce alebo by o tom mal vedieť z titulu svojho pracovného zaradenia.
6.4 Vedúci zamestnanec vyžaduje od svojich podriadených zamestnancov len plnenie takých pracovných úloh, ktoré sú v súlade s ich náplňou práce, so všeobecne záväznými právnymi predpismi a vnútornými predpismi a patria do pôsobnosti zamestnávateľa v súlade s jeho poslaním a kompetenciami.
6.5 Zamestnanec sa zdržiava šírenia nepravdivých, zavádzajúcich, neúplných, či skresľujúcich informácií, ktoré by mohli poškodiť dobrú povesť zamestnávateľa alebo iných zamestnancov.

7.
Oznamovacia povinnosť
7.1 Oznamovacia povinnosť je nástrojom prevencie proti korupcii či konfliktu záujmov. Zamestnanec ohlasuje zamestnávateľovi členstvo v riadiacich, kontrolných, dozorných orgánoch iných právnických osôb.
7.2 Zamestnanec bezodkladne oznámi svojmu nadriadenému a Splnomocnencovi pre etiku prípady, ktoré sú v rozpore s týmto Etickým kódexom.

8.
Splnomocnenec pre etiku
8.1 Splnomocnenec pre etiku, je samostatný odborný pracovník, ktorý dbá na nestranný a nezávislý výkon samosprávy v súlade s verejným záujmom.
8.2 Funkciu Splnomocnenca pre etiku pre SC KSK, na základe poverenia riaditeľom organizácie, vykonáva zamestnanec na pozícii manažér systému riadenia kvality a kontroly.
8.3 Hlavnou náplňou Splnomocnenca pre etiku je najmä:

  • prijímať oznámenia o reálnom alebo možnom konflikte záujmov, evidovať ich a aktívne prešetrovať,
  • viesť register darov
  • prijímať oznámenia o neprípustnej činnosti zamestnancov, o aktívne kontrolovať dodržiavanie Etického kódexu,
  • podávať výklad tohto Etického kódexu.

8.4 Agendu týkajúcu sa práce Splnomocnenca pre etiku vedie tento Splnomocnenec.

9.
Záverečné ustanovenia
9.1 Etický kódex je záväzný pre každého zamestnanca SC KSK.
9.2 Za kontrolu dodržiavania Etického kódexu zodpovedá štatutárny orgán SC KSK a Splnomocnenec pre etiku.
9.3 Etický kódex nadobúda platnosť dňom podpísania štatutárnym orgánom SC KSK a účinnosť dňom nasledujúcim po zverejnení na webovom sídle organizácie.
V Košiciach, dňa 19.12.2019

Doc. Ing. Anton Trišč PhD., MBA
Generálny riaditeľ